суботу, 11 липня 2015 р.

«Тернопільбудінвестзамовник»-кишенькова фірма Надала

Шановні тернополяни!
Вчора був на фейковій комісії з перевірки комунальних підприємств м. Тернополя (КП «Підприємство матеріально-технічного забезпечення», КП «Об’єднання парків культури і відпочинку м. Тернополя», КП «Тернопільбудінвестзамовник»), яку створив наш бравий мер НАДАЛ,щоб відмазати смебе, і скажу Вам відверто – результат очікуваний. Жодного активіста, жодної громадської організації не допустили до даного заходу, виключно свої люди.
Якщо два з вищезазначених комунальних підприємств надали хоч якісь документи, то КП «Тернопільбудінвестзамовник» жодних документів не надав і, я гадаю, не збирається надавати. Хочу нагадати, що куратором КП «Тернопільбудінвестзамовник» був пан Камінський! Ще випадково дізнався від юриста міської ради, що, виявляється, 25 червня 2015 року я повинен був явитися в Міськрайонний суд в якості обвинуваченого за образу мера, хоч ні повістки, ні хоча б звістки я не отримував. Мене звинувачують в тому, що я у своїх виступах наголошував, що наш мер злодій і що КП «Тернопільбудінвестзамовник» - це його кишенькова фірма, а також викривав його афери на сотні мільйонів гривень. Юрист міської ради стверджує, що це все наклеп, і поки немає підтверджених доказів, не можна звинувачувати мера. Але я вважаю, що і мовчати в такій очевидній ситуації, не можна. Тому я від своїх слів в жодному разі не відмовляюсь і доводитиму свою правоту в суді. Я – тернополянин, і я не дозволю таким хапугам обкрадати моє місто! P.S. Суд перенесено на 18 серпня 2015 року.
Володимир Муц

Немає коментарів:

Дописати коментар