неділю, 4 жовтня 2015 р.

Звернення до мешканців гуртожитків по пр-ту Злуки

Мешканцям гуртожитків по пр. Злуки

Шановні мешканці! 
              Упродовж 2014 року я, як депутат міської ради по Вашому округу, п’ять  разів (17.02., 30.05., 25.07., 26.08., 19.12. 2014 року) звертався на адресу вашого ЖЕКу і до керівництва Тернопільської міської ради з приводу надання Вам інформації про нарахування і використання коштів на послуги за утримання будинку і прибудинкової території та виконані роботи по поточному ремонту і технічному обслуговуванню внутрішньобудинкових мереж за 2013рік.

              На ці мої звернення я отримував звичайні відписки та неодноразові зобовязання влади міста заставити ЖЕК прозвітувати перед Вами усно і ПИСЬМОВО!. Однак  цього не було зроблено  і ПП. „ТернопільКомСервіс так і не склав перед мешканцями Ваших будинків звіт за 2013 рік.
              В 2015 році, на моє звернення від 28.01.2015 року,  я 04.02.2015 року отримав лист за підписом заступника міського голови п. Стемковського В.В., яким ПП. „ТернопільКомСервіс”,  зобов’язано до 15.04.2015 року, спільно з головами будинкових комітетів житлових будинків та за участю представників управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології міської ради провести збори мешканців та інформувати мене, як депутата  про дату, час і місце їх проведення..
             Упродовж 2-х місяців, повідомлень щодо дати і часу проведення зборів я не отримував, а 17.04.2015року листом за №3320/02  вищевказаний заступник міського голови п. Стемковський В.В.  поінформував мене, що станом на 15.04.2015 року будинковими комітетами підготовлено звіти про використання коштів на утримання будинків та при будинкових територій за 2014 рік, які доведені до відома споживачів (копія листа на звороті листівки).
             За інформацією, яку я отримав від  мешканців Ваших будинків жодних зборів проведено не було і вже вкотре ПП. „ТернопільКомСервіс”, як виконавець послуг з утримання будинків, відмовився звітувати перед мешканцями, а міська влада не хоче заставити виконати власні 
              Чому міське керівництво не може вплинути на цей ЖЕК??? Вважаю, що їхні дії є узгодженими.
   Замість того , щоб надати інформацію куди ЖЕК подів Ваші кошти,  Юрій Вересюк оббріхував мене , що я НІБИ-ТО ЗАХОПИВ ПІДВАЛ по Злуки, 25 і не сплачую орендну плату  місту, а ЖЕКУ нібито не сплачую за його «послуги». Які послуги він мені надає??? Я вже 22 роки маю відношення до універсаму. Ми все робимо самі,  і прибираємо, і ремонтуємо, в тому числі і спільний двір, і самостійно обслуговуємо мережі , ще і потерпаємо коли наші підвали періодично заливають відходами з гуртожитку. Ми і до цього терпеливо і з розумінням відносимось!  Просто хочу Вас проінформувати, що Вересюк без Надала так себе вести НЕ МІГ БИ !!!
А чому Надал С.В. злий на мене? Я категорично виступав проти зменшення ним і його командою  площ парків  (це відбулось на 25 га!!!), їх  забудови , забудови скверів, стадіону ХБК, який спільними стараннями ми захистили. Виступав проти непотрібної приватизації землі під кожним гаражем в гаражних кооперативах,  де люди без потреби викидають по 2000грн. і ці кошти не зрозуміло куди ідуть.  Я виступав проти виділення землі міським комунальним підприємствам, а потім передачі її приватним фірмам, від чого місто втрачає кошти.
 А чому не хоче звітувати Вересюк Ю.,  а Надал С.в цьому підтримує??? Видно не має про що звітувати! Гроші забрав , а роботи не видно! З 15 квітня цього року ще підняли квартплату на 60% , мотивуючи зростанням зарплати і вартості ремонтних матеріалів.  І що ? Жек мав би підняти зарплату двірникам і робітникам на 60-70% ! Чи це зробив??? Ні!!! А ремонти і так не робить. В даний час в окремих будинках розпочали – тому,  що вибори і Вересюк Ю. хоче балотуватись!!! 
             Хочу також поінформувати Вас, що ще з 2011 року я щорічно(06.01.2011р., 14.02.2012р., 07.02.2013р., 20.01.2014р., 28.01.2015р.) звертаюсь до міської ради з пропозиціями включити в титульні списки капітального ремонту житлового фонду   ремонт асфальтобетонного покриття прибудинкових територій будинків  №№ 11,13,15,17,19,21,23,25. Міська влада, щорічно обіцяє врахувати мої пропозиції, але своїх обіцянок вперто  не виконує .Чому??? Та тому, що хоче показати , який поганий я депутат!!!  Але виникає одне питання??? Якщо Надал поважає Вас –чому не зробить цю роботу???  Чому мають страждати люди???
  Хочу Вас проінформувати, що з 1січня цього року ввели нові податки- акциз з  продажу алкогольних напоїв і  тютюнових виробів, а також нафтопродуктів у розмірі 5% і від цього зросли ціни. Цього податку , якого не було в попередніх роках місто отримає біля 75 млн.грн.Тобто це Вами, мешканцями міста сплачено ці кошти. Підприємці також з 1 січня почали сплачувати додатковий податок на нерухомість. І його до бюджету міста надійде приблизно 25 млн.грн. Інфляція і ріст цін також дадуть до бюджету додаткові надходження. І оцей ріст бюджету міста Надал С.В.  направив на ремонт доріг і тротуарів. Інші мери і навіть він в попередніх роках таких коштів не мали!!! Чому він не надасть ці кошти на гуртожитки??? Я йому БЕЗЛІЧ ЛИСТІВ НАПРАВИВ, і при  потребі всім Вам надам їх копії!!!  
             В мене не було іншого виходу як щось робити за власні кошти! У мене є 25 будинків на окрузі  і вирішити їх всі проблеми за свої кошти не можу!  По Ваших гуртожитках я закупив і розмістив поштові ящики, встановив дитячі майданчики біля будинків Злуки, 11, Злуки, 13,біля Злуки 15 і 17, біля Злуки 19 і 21 , а також біля Злуки , 25. Також проводив частковий ямковий ремонт біля будинків Злуки 15 і 25.
 Скоро нові вибори! Нам найголовніше потрібно навчитись відрізняти , де правда,   а де брехня чи пусті обіцянки. Потратьте на це час! Подумайте. Співставляйте  факти. Не вірте одним словам – вони часто брехливі. І зробіть свої висновки. Повірте , за нс нашого життя ніхто не змінить, в тому числі і будинку , де ми проживаємо.
Якщо на Заході влада щось не так робить – народ зразу швидко страйкує і ставить владу на місце. Ми на жаль лише страйкуємо один раз на десять років: Помаранчева Революція , Революція Гідності – коли аж накипить. Давайте вчитись вимагати від влади постійно, без революцій і потрясінь. Давайте вчитись обирати чесних і професійних, а не діяти за принципом прохідний чи не прохідний. Має діяти принцип – я вірю цьому кандидату і такого  обираю , незалежно ні від чого. Тоді ми зможемо змінювати ситуацію як в місті так і в державі.

А ситуація в міській раді буде докорінно змінена. Свобода не буде мати своєї більшості . Я не буду балотуватись по Вашому округу, але я Вашим сусідом залишаюсь і все буду робити для того, що вирішити ті Ваші проблеми .які не вдалося вирішити.


З повагою до Вас , Ваш депутат                                                                                       Ландяк П.Д.

Немає коментарів:

Дописати коментар