понеділок, 14 березня 2016 р.

Допомогти родині переселенців

Друзі, дуже потрібно допомогти молодій родині переселенців. Сім"я приїхала з Донецька. Чоловік - талановитий арт фоторграф та майстер панорамної зйомки. Дружина - громадянка Білорусії. Молоді батьки виховують півторарічного сина. Поселились в хаті-мазанці 30 км від Тернополя. На державну матеріальну компенсацію для переселенців вони не можуть претендувати . Зараз сім"я отримує дохід лише 800 грн. виплат на дитину.
 
Чоловік зараз намагається привести в порядок старий садок за хатою, висіває насіння на розсаду, наводить лад на подвір"ї. Планує виготовляти дитячі іграшки з натурального дерева. 
Сім"я дуже потребує речей для дитини та предметів побуту. Зокрема: візок-тростинка для хлопчика ( щоб зручно було пересуватися маршруткою) пральна машинка напівавтомат або Малютка, постіль, ковдру, рушники. Одяг підгузки та речі для дитини - малий дуже полюбляє роздивлятися книжечки. Інструменти для роботи по дереву, а також сікатор для саду. Продукти харчування. 
Ви знаєте, я звертаюсь з подібними просьбами не часто, та зараз саме той випадок, коли конче потрібна підтримка. На даний момент в нас не існує приміщення ресурсного центру, куди можна принести речі, тому прошу телефонувати мені 097 38 49 602. Я в будь-який момент приїду і заберу. Сподіваюсь на розуміння .
П.С. Для тих, хто матиме пропозиції по роботі для батька родини - дам контакти.
Ирина Жигунова

Немає коментарів:

Дописати коментар