неділю, 5 червня 2016 р.

Семінар для адвокатів Тернопільщини

04 червня відбувся  семінар з підвищення кваліфікації для адвокатів Тернопільської області. Своїми враженнями ділиться учасник семінару, адвокат Станіслав Борис." Мені особисто було цікаво було почути про почеркознавчу та сематико-текстуальну експертизи, судову-психіатричну експертизу та експертизу визначення розміру завданої моральної шкоди....

Щодо змін в адвокатурі нагальними я бачу зміни в систему оподаткування і сплати пенсійних внесків для адвокатів.
Оплативши більше 51 відсотку із всього доходу за минулий 2015 рік я хотів би мати хоч якусь впевненість, що мені не доведеться в старості вигризати зубами свою ж пенсію як я зараз це роблю для пенсіонерів сьогодення. Та й чому адвокат платить таку величезну ставку, невже неможливим є встановлення системи накшталт єдиного податку, врахувавши туди всі необхідні внески?
Також я б ввів систему рангів для адвокатів. Наслухав певну кількість годин на семінарах, сам виступив із доповіддю, здійснив значний вклад в адвокатуру, - отримав від ради адвокатів підвищення. Як на мене це був би хороший стимул для плідної роботи кожного адвоката.
Близько трьох років тому нам на семінарі роздавали бланки опитування де було запропоновано перелік необхідних, на думку голосуючого, змін в адвокатуру. Так ось там був пункт про необхідність мати адвокатам зброю. Раніше цей пункт викликав посмішку, а сьогодні, в силу значного збільшення злочинів відносно адвокатів, це може стати актуальним. Для себе я зробив висновок з цього такий, що якщо адвокатів пробують заткнути, то це означає, що його слово має силу, а це дуже хороші зміни.

Немає коментарів:

Дописати коментар