суботу, 9 липня 2016 р.

Тернопільські кооперативи об’єдналися

Шість сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів «СОК «Ягідний край» с.Лосятин, СОК «Щедрий край» с.Старий Почаїв», СОК «Дари Ланів» с.Рудка Кременецького району, СОК «Зелена криниця» с.Кошляки Підволочиського району, СОК «Кринички» с.Котів Бережанського району та СОК «Старий млин» с.Ценів Козівського району, які були створені в рамках Проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» підписали декларативний Протокол про створення Кооперативного об’єднання «Асоціація сільськогосподарських кооперативів Тернопільщини».

Протокол урочисто підписано головами кооперативів 5 липня 2016р. під час семінару «Сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи – перспективи розвитку»

1 коментар:

  1. Ось контактні дані містера Бенджаміна про електронну пошту, lfdsloans@outlook.com. / Або Whatsapp +1 989-394-3740, який допоміг мені отримати кредит у розмірі 90 000,00 євро, щоб запустити свій бізнес, і я дуже вдячний, мені тут було дуже важко, намагаючись зробити шлях, оскільки матері-одинаки не були Легко зі мною, але за допомогою містера Бенджаміна поклав посмішку на моє обличчя, коли я спостерігаю, як мій бізнес зростає і розширюється. Я знаю, що ти можеш здивувати, чому я ставив такі речі тут, але мені справді потрібно висловити свою подяку, тому хто шукає за фінансову допомогу або переживаючи труднощі з тамтешнім бізнесом або хочете запустити бізнес-проект, ви можете переконатись у цьому і мати надію вийти з негараздів. Дякую.

    ВідповістиВидалити