понеділок, 28 серпня 2017 р.

Галина Гевко відповідає...

Останнім часом в інтернеті було поширено ряд замовних публікацій, які стосуються мене, моїх рідних, моєї роботи та депутатської діяльності. Здебільшого, настільки абсурдні, що під час читання навіть не знала, як реагувати . Вирішила, що не буду виправдовуватися і мститися замовникам (яких я добре знаю)та авторам цих матеріалів їхнім способом. Але відсутність реакції з мого боку на ці публікації переконала анонімів у їхній безкарності і в тому, що вони можуть продовжувати оббріхувати як мене, так і близьких мені людей. Тому напишу декілька слів з цього приводу. 

Щодо статті про конфлікті інтересів при голосуванні за продовження договорів оренди приміщень комунальної власності міста: договори оренди продовжувались на 132 приміщення, які використовуються ЖЕКами та комунальними підприємствами впродовж понад тридцяти років (їх продовжуютьщороку), в тому числі і ПП "Благоустрій" та ПП "Люкс" (попередній ЖЕК-8 та ЖЕК-14). Мною, як депутатом ТМР, було подано напередодні звернення до сесії ТМР і міського голови про можливий конфлікт інтересів. 
Остання публікація "невідомого" автора про відведення земельної ділянки моїй дочці є недостовірною. Сім`єю моєї доньки був придбаний житловий будинок, який розташований на земельній ділянці, частинка якої (218,0 кв.м.) перебувала в оренді з 2003 року. Попередні власники в 2015році подали документи в ТМР,щоб долучити дану земельну ділянку, однак з невідомих мені причин не завершили оформлення документів. На даній частині земельної ділянки знаходилася вбиральня і гараж, які належать до даного будинку. Тому вона і не могла бути віддана іншим особам.
Сімейний житловий будинок, в якому я проживаю 21 рік, збудований на земельній ділянці, яку отримав батько мого чоловіка (Гевко Василь, 1924 року народження), як репресований. Він був воїном УПА, за участь в боротьбі за незалежну Україну отримав 25 років заслання в Сибір... 
Чому з'явився цей допис - роздум. Тому, що наболіло. Тому, що в житті кожної людини бувають важкі і складні дні. Багатьом людям відомо що таке наклеп і образа, і якими є їхні наслідки. Але я також знаю, що ті, хто зводить наклепи, якби не намагалися цього уникнути, відчують на собі «ефект бумеранга». Залишаймося людьми серед людей.
Галина Гевко

Немає коментарів:

Дописати коментар