понеділок, 4 грудня 2017 р.

У Бучачі начальник УТМР під градусом

Для багатьох не секрет, що начальник Бучацького УТМР полюбляв їздити напідпитку, але чомусь наша "супер" поліція не притягувала його до відповідальності. Чому? Чому високопосадовців не штрафують навіть за такі вагомі порушення ПДР, а простих смертних наказують навіть за показник повороту чи не увімкнене світло фар у денний час? Але завжди так не могло бути і сьогодні активні жителі Бучача, заволодівши інформацією, про його черговий намір сісти за кермо автомобіля у нетверезому стані швидко відреагували повідомивши про це поліцію. Я прослідкував, щоб в цей раз уже було складено протокол не залежно від того, що він цілий НАЧАЛЬНИК.
Він навіть не зважаючи на камеру вигукував: "я піднімаю Генеральну Прокуратуру України", але навіть після такої погрози працівник поліції не відступив. Далі поз'їжджалися невідомі, яких видзвонив наш випивший "герой", та заблокували мій автомобіль ставши перед ним спереду та позаду. Не знаючи чого очікувати я викликав поліцію... Приїхали ті самі поліцейські, що щойно оформляли начальника та оштрафували мене за те, що мій автомобіль стоїть менше ніж 10 метрів до пішохідного переходу, хоча моя зупинка там була вимушеною та відбулася у той час коли оформляли начальника, а забрати автомобіль після від'їзду поліції з місця мені уже не дали дані невідомі особи. Хто на моїй стороні - буду вдячний, якщо поділитесь цим відео. А хто на стороні начальника УТМР можете бомбити в коментарях...
Відео за посиланням https://youtu.be/Mrz0lKHJBeE  Роман Довбенко

Немає коментарів:

Дописати коментар