суботу, 6 січня 2018 р.

Царський погляд

Автомобіль заїхав на подвір'я. Водій вимкнув фари. У сутінках вийшли з машини два хлопці і вона, зовсім незнайома мені дівчина.
Я стояв біля мангалу, готував м'ясо до святкового столу. Жар давав блиск червоного світла, освітивши клапоть нічного простору. Так вперше зміг побачити її. Дівчина назвала своє ім'я і обіймами привіталася.
Вечірка була класна: святковий стіл, весела дружня компанія, розмови і жарти. На її золотаве волосся, усміхнене обличчя і дівочу поставу споглядали усі хлопці.
Мої друзі знали про те, що маю навики фотографування, бачили мої роботи. Мабуть тому вона не заперечувала, щоб фотографував і її. Відразу й довіра була.
Дівчина недавно показала у соцмережах одну із тих світлин. Хтось з її друзів підписав фото "царський погляд". А вона, така юна і гарна, здавалась мені більше принцесою з золотим волоссям.

Немає коментарів:

Дописати коментар