Фотожурналістика для принт та онлайн – від теорії до практики» - такою була тема Медіа клубу Асоціації Незалежних Регіональних Видавців України у Чернігові 17-18 червня.
Два дні з фахівцями з регіональних видань ділилися досвідом відомі в Україні та за кордоном фотографи-документалісти та фотомитці Олександр Глядєлов, Віктор Марущенко, Геннадій Мінченко, Олександр Ляпін та Ганна Войтенко. Вони розповіли про те, як створювати довгострокові документальні фотопроекти, поділилися думками про проблеми та майбутнє документальної фотографії.
Також учасники відвідали редакцію Чернігівської Медіа Групи.
Декілька ідей від майстрів:
- Фотограф-документаліст має бути невидимкою. Герої проекту мають йому довіряти.
- Вибір теми фотопроекту. Тема має по-справжньому хвилювати вас особисто. Фотопроект повинен: бути соціально значущим, розкривати неочевидні явища, змушувати діяти, впливати на соціум не лише інформаційно, але й емоційно. Потрібно чітко розуміти, що має бути в результаті.
- У моді медійні проекти – фото з відео, музикою та інтерв’ю.
- Фотожурналістика (нарисова фотографія) помирає. Всі мислять поодинокими фото. Фотографія зараз мігрує у бік мистецтва.
- Сьогодні фотографи порушують усі правила. Але для цього їх треба знати.
- В нинішніх фото є елемент випадковості, вибудований кадр виглядає штучним.
- Задача новинного журналіста – одним знімком передати всю подію.
- У фотографів світових агенцій немає телеоб’єктивів. Усе знімають зблизька.
- Хороше фото – те, на яке реагує велика кількість людей.
- Крім фото з важкодоступних місць, високо цінуються також фото про людські почуття, тому що про це мало знімають.
- Щоб фото релігійної тематики були цікавими – вони мають бути символічними.
- Знімайте завжди, все і щодня. Тоді будете «притягувати» цікаві сюжети.
- Професійність фотографа – це просто вийти на вулицю і подивитися свіжим поглядом.
Немає коментарів:
Дописати коментар