понеділок, 21 лютого 2022 р.

Українська мово наша рідна!

21 лютого - День рідної мови! Нині, як ніколи, ми повинні усвідомити, що мова - це потужна
зброя в боротьбі з московською ордою, осоружним «русскім міром», який наче спрут, обплутав усе довкола, проник у людські голови, висмоктав з них мозок, перетворив душі і серця на пустелю, на дім без батька й матері, без роду і племені. Час прозрівати цілковито. Час взяти до рук могутню зброю слова - українського і Божого. Час бути мужніми і перемагати - украінським словом у кожній суспільній царині, зі зброєю в руках на кожному клаптику української землі. 

==============

Україна не потрібна мені
будь-яка,
Надто така,
від якої зосталася
Тільки назва,
одне лише слово,
Територія на мапі Європи,
На котрій українцям
Судилася роль байстрюка,
Що довіку закутий в кайдани
московської мови…
Україна потрібна мені 
Не їхня, сплюндрована
І упосліджена, 
А НАША, МОЯ - 
Заквітчана нашою піснею 
І рідним словом,
Котрим вітатиме мене
Кожен ранок,
Напуватиме мене
Наче землю травневий дощ,- 
Від коріння до крони,
До найменшого листочка,
Даючи нам наснагу і силу,
Втіху, радість і щастя,
А прадавні ріки
Нестимуть свої води
Від чистих джерел
До наших озер та морів,
Щоб ніколи
Не зміліла
Українська душа…

Немає коментарів:

Дописати коментар