четвер, 26 листопада 2020 р.

Володимир Плетюк про завтра Шумщини

Місцеві вибори минули. Для мене вони стали великою можливістю щось змінити у своєму житті, проананалізувати і зрозуміти, хто, навіть у найскладнішій ситуації, залишається твоїм справжнім другом.
Якщо відверто, десь у глибині душі я передбачав, що можу програти ці вибори з невеликою різницею голосів. Я цього не озвучував, але така думка була. Чому? Бо, напевно, втомився від того бруду, який відверто лився проти мене протягом усієї виборчої кампанії. Мені ніщо не заважало і собі діяти такими ж методами і використовувати у своїй передвиборчій агітації брудні технології. Можливо, вони б допомогли. Але це не про мене. Бо звик діяти чесно, як велить совість. Так і робив.
Знаєте, що мене радує найбільше? Це те, що мене підтримали у населених пунктах, які уже входять до складу ОТГ. Отже, люди бачили мою роботу і оцінили її позитивно. Найменше голосів я отримав у тих селах, які ще не є у складі громаді, де можливо, не знають добре мене і моєї роботи. Мене запитували: чому не поїхав, не розповів, не зібрав людей? Знаєте, люди втомилися приходити на збори вірити в обіцянки. Як і я сам втомився від того бруду і нечесних методів боротьби.
Але мова зараз не про те. Хвилює інше. За роки існування Шумської ОТГ ми з командою, з її активними та ініціативними мешканцями змогли сформувати позитивний імідж громади. Про нас знали в області, в Україні, на міжнародному просторі. Не кожному випадала нагода представляти Шумську громаду у Страсбурзі, у Держдепартаменті США. Громада показала себе на різних майданчиках, і це позитивно впливало на нашу роботу у плані співпраці, залучення грантових коштів та можливості втілювати різні проєкти.
Тепер, через увесь цей передвиборчий бруд, доведеться докладати багато зусиль, щоб відновити цей позитивний імідж успішної громади. Адже інвестор іде туди, де спокійно, де його чекають, де менше бруду.
І я щиро хочу, щоб це вдалося, бо мене головне – люди, які живуть у громаді, можливість змінювати їхнє життя, хай поступово, крок за кроком. Головне – щоб громада розвивалася, а життя її мешканців ставало комфортнішим і якіснішим.
І як би хто не хотів применшити заслуги нашої команди, ми це робили. Свідчення – реалізовані проєкти. Уже через різ після створення ОТГ ми мали що показати, чим пишатися. При тому, що довелося працювати в умовах, коли багато чого у децентралізаційних процесах було невідомо, виникало чимало юридичних колізій. Але ми вчилися, і рухалися вперед.
Щиро хочу у 2021 році побачити хоча б половину втілених проектів, як це вдалося втілити нам.
А зробити вдалося багато. Уже у перший рік нашої роботи у громаді було повністю модернізовано Шумську ЗОШ №1, почали працювати над Стратегією громади, над проектом по «Соснині», по заміні дахів в Обичі та Кордишеві, котельні у Суражі, зробили перший в громадах ЦНАП. Майже кожна сільська рада займалася поточними ремонтами хоча б 2-3 сільських вулиць. У Шумську зроблено капітальні ремонти вулиць Енергетична та Лесі Українки. Хай не без зауважень, але зроблено. Можна ще багато перераховувати, але люди і самі це бачать.
І на 2021 рік уже виготовлено дуже багато проектів, які ми передаємо новій владі і віримо, що вони будуть реалізовані.
У стадії закупівель зараз реалізація проєкту по дитсадку, на що ми додатково отримали 55 тисяч доларів за свою активність та результати роботи. Хто би як не ставився до проєкту по «Соснині», але він важливий. І тут теж тривають роботи. Уже закуплені (за кошти програми «DOBRE») лежаки, біотуалети, антивандальні мангали, бруківка, днями мають монтувати нові альтанки. Уже подано на тендер проект по утепленню Шумського НВК, по освітленню вулиць у селах.
За ці роки відбулося дуже багато навчальних програм. Наші працівники брали участь у різних семінарах, тренінгах, обмінювалися досвідом. І це дуже важливо – отримувати нові знання і вчитися, як працювати у нових умовах. Тому щиро хвилююся за свою команду, за людей. Як буде? Чи продовжать вони працювати? Адже навчена команда – це найцінніших багаж. Якщо їх замінювати на інших, то нових доведеться вчити заново, але уже за бюджетні кошти. Ми ж використовували для цього грантові можливості.
Ми маємо що передати новій команді, і хочу вірити, що вона об’єднається навколо єдиної ідеї – творити і розвивати успішну громаду, як це робили ми. Дуже хочу побачити консолідацію у новій владі. Готовий співпрацювати і допомагати новій владі, якщо буде така потреба. Бо інтереси громади для мене важливіші за особисті.
Користуючись нагодою, я хочу подякувати кожному виборцю, який віддав за мене свій голос, повірив і був готовий далі підтримувати у реалізації добрих ідею у Шумській ОТГ.
Хочу подякувати і тим виборцям, які голосували проти мене, але теж чесно, без брудних технологій, які були проти мене застосовані. Сталося так, як сталося.
Можливо, Бог дав мені шанс відпочити, проаналізувати, більше часу присвятити сім’ї, щось придбати, кудись поїхати. Бо якщо чесно, то за 20 років сімейного життя лише раз їздили відпочивати родиною. Тепер така можливість з’явилася.
Але знаєте, що для мене найприємніше у цій ситуації? Те, що я зрозумів, хто залишився справжнім другом – не відвернувся, а підтримав, допоміг. Я був приємно вражений, коли уже після виборів мені відкрилися нові люди, які заявляли про свою підтримку. Справжні яким не треба роздавати посади чи чіпляти нагороди. Вони просто повірили у мене і щиро про це розповідали уже тоді, коли було зрозуміло, що я не виграв вибори. Ось що найцінніше. І я щиро хочу побажати, щоб усі могли похвалитися такими надійними друзями поруч з собою, які є у мене. Ну, а ті, хто не витримав випробування виборами, хто мовчав, коли мені потрібна була підтримка, я не осуджую. Так сталося, вони самі обрали такий шлях.
А для мене життя триває, трохи відпочинку - і треба рухатися далі. Бо для мене важливо розвиватися, важливо не сидіти без діла, а застосовувати свої сили та знання там, де вони стануть корисними.
Виграти чи програти – не це було надважливим пріоритетом. Головне було – не розгубити у цьому бруді самого себе, а вистояти, пережити і залишитися людиною, яка любить свою громаду, яка вболіває за її майбутнє. І повірте, якби не склалося далі моя професійна кар’єра, я завжди буду підтримувати нашу Шумську громаду, робитиму усе, що зможу, для її процвітання.
Добра, терпіння, віри у краще!
P.s. на фото твоє обличчя, коли тільки що на засіданні в Мінрегіоні відстояв Вілійську сільраду у складі громади і разом з тим біля 7 млн.грн додатково до бюджету Шумська ОТГ.

Немає коментарів:

Дописати коментар