вівторок, 1 лютого 2011 р.

У Тернополі буде соціальне замовлення

18 лютого 2011 року в ЦДМІ ім..О.Довженка відбудеться «Ярмарок
молодіжних ініціатив». На якому вперше реалізується ідея соціального
замовлення, положення про яке готується для Статуту територіальної
громади міста Тернополя. Концепція цієї ярмарки полягає в тому, щоб
реалізувати соціально-важливі проекти місцевої влади за допомогою
тернопільських громадських організацій. Як відомо, представники третього
сектору ближче знаходяться до громади, їм відомі потреби народу з перших
вуст. На заході надається можливість організаціям представити себе, а також
свої проекти, а влада має можливість ближче познайомитись зі спектром
роботи громадських організацій та оцінити важливість втілення проектів у
життя. За словами заступника міського голови з гуманітарних питань Леоніда
Бицюри влада має знати і підтримувати неурядові громадські організації, які
існують не тільки на паперах.

31 січня відбулась прес-конференція з приводу проведення «Ярмарки
молодіжних ініціатив». В ході конференції було з`ясовано, що ярмарка
буде проводитись у вигляді виставки. Учасникам безкоштовно буде
надана площа для представлення своєї організації та проектів. «Три з
найкраще представлених отримають замовлення від владних структур у
менш затратний період часу, та матеріальну допомогу на втілення в життя
своєї пропозиції.» -- запевнив Леонід Бицюра. Тому організатори заходу
тернопільська міська рада, тернопільський центр дозвілля та молодіжних
ініціатив ім..О.Довженка, а також творче молодіжне обєднання «Нівроку»
запрошують до участі в проведенні «Ярмарки» всіх хто займається і може
представити на гідному рівні свої соціально-важливі проекти.

За словами директора ЦДМІ ім..О.Довженка Олександра Домбровського
такий механізм співпраці між державними структурами та неурядовими
організаціями використовується в Тернополі вперше. І тому місцева
влада має можливість отримати важливий досвід в організації соціальних
замовлень через співпрацю з громадськими організаціями і не тільки, адже в
ярмарці можуть приймати участь всі хто займається важливими соціальними
проектами.

1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодних затримок. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити