вівторок, 28 квітня 2015 р.

РЕволюція триває

 Постала потреба у виготовлені довідки для проходження служби у батальоні Харків-1 (така як для працевлаштування). Для цього необхідно пройти безліч аналізів в поліклініці №2. Черги вражають, але терпимо, що дійсно вивело з себе це байдужість лікаря-терапевта Лєдяєвої Тамари Олександрівни. Прийом у котрої одного пацієнта тривав 30-40 хвилин, часто наступних в черзі просили зачекати по 10 хв, бо хтось заходив з лікарів. Даний лікар та її асистенти проявляли абсолютну байдужість до кількості людей в черзі, та тому, що враховуючи темпи прийому вони не зможуть потрапити в кабінет за такий короткий час: з 8-00 до 12-50. З около 20ти пацієнтів тільки 7 встигли зробити документи. частина розходилась втрачаючи надію на можливість отримати документи вчасно.

Тому, щоб не гаяти марно час вирішив написати скаргу, щодо необхідного оптимізувати систему прийому або звільнення-заміна даного лікаря-терапевта. До моєї ініціативи долучились і інші розчаровані пацієнти. В книзі скарг побмітив, що я не єдиний написав скаргу про терапевта. В котрій було вказано, що
а) Тамара Олександрівна запізнилась на роботу на 30 хвилин,
б) розмовляє на незрозумілій іноземній мові (російській)
в) не бажала розяснювати, які саме документи чи довідки необхідні.
Коли з кабінету вийшла асистентка, я сказав, що за таку халатність добюся звільнення її керівника. У відповідь я почув абсолютно байдуже: "Та її уже звільняли з посади і повернули, бо немає кращого спеціаліста",- промовила вона чи то на суржику чи то по-російськи.
Щоб довести все до якогось логічно кінця вирішив завітати до Головного лікаря, але уже був обід, тому я продовжив на наступний день...
Зайшовши до Головного лікаря повідомив про ситуацію. Він завітав зі мною в кабінет лікаря-терапевта №14 та сказав, щоб мені негайно зробили усі документи. Мені їх підготували за 15 хвилин. Після цього запросив Тамару Олександрівну до себе в кабінет. Надіюсь на те що в подальшому таких проблем не буде.
А щоб державні службовці якісно надавали послуги, не забувайте час від часу нагадувати їм їхні повноваження, оскільки революція Гідності іще триває!

Василь Ханас


Немає коментарів:

Дописати коментар