понеділок, 15 червня 2020 р.

Тернополяни можуть позаздрити бережанцям

Тернополяни можуть позаздрити бережанцям. А після виборів приводу для заздрощів буде більше. І небезпідставно. Всесвітньовідомий архітектор, котрий працює у Відні, бережанець Ростислав Бортник заявив про свій намір балотуватися на посаду голови Бережанської ОТГ. Зичимо йому успіхів. Нижче текст його заяви.
Багато хто з вас чув. Здогадувався. Бажав. А декому і не до того було чи взагалі байдуже було.
Але сьогоднішнім ось цим постом, я б хотів заявити, що на майбутніх місцевих виборах (коли б вони не відбулись) я складу гідну, і що найважливіше альтернативну конкуренцію тим, хто рішився балотуватись в мери Бережан/голову Бережанської ОТГ.
Бережани. Там, де добре...

Саме цей слоган, який Я придумав ще в 2016 році, і який є слоганом нашого міста, я буду використовувати під час всього процесу. А все тому, що в Бережанах – далеко не все добре, і я думаю що зараз саме час зробити так, щоб все змінилось. Змінилось на краще.
Над цим я працюю як мінімум ще з 2011року, коли писав і захищав свою дипломну роботу „Нові Концепти для Бережан“- Пілотний проект по покращенню соціальної, економічної та екологічної ситуації малих міст та регіонів України, під впливом сучасної архітектури, та стратегій сталого планування на території Бережанщини. А в останні місяці працю разом з командою однодумців, з тими хто теж хоче, щоб в Бережанах було все добре. Про це ви згодом дізнаєтесь більше. Згодом, адже вибори не те що не почались ще, а в ВРУ ще не прийняли остаточного Нового Виборчого Закону.
На відміну від Святослава Вакарчука з яким мені почастило вродитись в один день місяця (рівно місяць тому), я не збираюсь відмовлятись від своєї мети.
Також мушу подякувати за пораду #ОлегШупляк (Oleg Shupliak), адже він ще у травні 2017р. розгледів в моїх амбіціях більше ніж амбіції Директора Бережанського ДІАЗ. Дякую.
До офіційного початку, буду радий вашій підтримці, зацікавленості. При мірі можливості відповім всім зацікавленим (правда не на «срач»).
Rostyslav Bortnyk

1 коментар: