понеділок, 7 грудня 2020 р.

Читайте "Галицьку кухню"

Я люблю читати.
Світ книг для мене дуже близький.
Я люблю людей, які уміють читати. Здавалося б, що це уміє кожний.
Я популяризую читання. Бо дуже хочу, щоб читаючих людей було більше.
У мене в руках книга Юрія Винничука «Галицька кухня».
Чому саме ця книга?
Я дуже люблю усе галицьке. І дуже хочу, щоб ви також знали наше.
Ця книга - це не просто кулінарний збірник. Це галицька історія, галицькі рецепти та галицькі обличчя. При чому усі рецепти - це страви, які дуже легко приготувати, навіть якщо у вас в хаті завжди срач і ви не маєте часу).
Окрім смачних рецептів ви побачите дуже багато історичних замальовок.
«Для того, аби бути у світі кимось, мусиш знати, хто ти.»
На сторінках ви знайдете рецепти помідорової зупи, смажених квітів кабачків, ябчанки, шпарагівки, пасти з оселедця, віденського шницелю, мамалиги та інших файних галицьких страв.
Готуйте. Смакуйте. Вивчайте своє.

Khrystyna Kishyk Світлина авторки

Немає коментарів:

Дописати коментар