неділю, 25 квітня 2021 р.

Тернопільська філія ЕКО ТАКСІ 7737

Зовсім нещодавно у нашому рідному місті Тернопіль з'явилося перша служба таксі електротаксі ЕКО ТАКСІ 7737.
Мені запропонували бути керівником Тернопільської філії.
Усі, з ким я особисто знайомий, знають мою життєву позицію - «слово-діло». Я ніколи не апелюю голослівними фразами.
Тому звертаюсь з проханням – скористайтеся новою службою ЕКО ТАКСІ 7737 і обов’язково озвучте свою думку. Не важливо якого роду це будуть висловлювання: чи то прохання, чи зауваження, чи побажання. Звичайно, прошу сильно не судити, бо ми тільки вчимося, але ваша думка для нас важлива і хочемо працювати чесно, відкрито.
Ще хочу декілька слів додати…
Я пишаюся тим, що живу і працюю в Тернополі. Як батько, як свідомий громадянин хочу, аби наше місто було процвітаючим, затишним для життя.
ЕКО ТАКСІ 7737 – служба для якої пріоритет безпека, комфорт та екологічність, яка особливо актуальна для нашого міста.
Точно знаю, що люди - чиї батьки живуть у нашому місті, які самі тут живуть, і точно хочуть, щоб жили їхні діти - відчувають екологічну відповідальність за наше місто. Наша служба – єдина екологічна служба таксі в місті. І цим я пишаюсь.
ЕКО ТАКСІ 7737 – це служба з обличчям. Це команда водіїв, механіків, диспетчерів, бухгалтерів та медиків - професіоналів та знавців свого діла. Це люди, які щодня вкладають душу у справу, яку люблять.

Петро Бабчишин
 

Наш сервіс від людей для людей. З повагою до кожного пасажира.
Тому пишіть, телефонуйте і мотивуйте нас зростати та розвиватися. Мій службовий телефон 38 098 733 7737.

Немає коментарів:

Дописати коментар