неділю, 3 грудня 2023 р.

Сергій Андрушко про фільм "В Україні"

Стрічку «В Україні» польських авторів Томаша Вольського та Пьотра Павлуса тернополяни змогли переглянути 03 грудня о 12-00 у приміщенні гастрокластеру Na пошті.

А після перегляду присутні мали можливість поспілкуватися з спеціальним гостем Мандрівного фестивалю Docudays UA, режисером Пйотром Павлусом.

Подивитися фільм прийшов відомий актор театру та кіно Сергій Андрушко. 
Він звільнився з військової служби два тижні тому, воював з першого дня війни на Донеччині й Харківщині. Сергій розповів журналістам Суспільного про враження від фільму.

"Мабуть, хотілося порівняти те, що бачив я і те, що побачив режисер. Я в фільмі побачив: ще є багато людей в містах. Навіть діти. Хоча я був в таких місцях, де можна було побачити старших людей. Тут більш іще такі місця, де вже пройшли бойові дії, де просто були прильоти. Але правдивий. Все дійсно, як воно там є. Я не можу отримати від фільму нових вражень тому, що я бачив це на власні очі. А для людей, які отут в порівняно спокійному місті, це, звичайно, треба показувати, щоб знали, що там відбувається насправді".

Світлина Суспільне

Немає коментарів:

Дописати коментар