вівторок, 6 листопада 2018 р.

Сороколіт Іван: "Не втрапити на гачок..."

Ще кілька тез про транспортну кризу та суб'єктивні поради.
Нагадаю:
Тернополяни (з певною координацією активістів) висунули вимогу скасувати, на їх думку, неадекватно різке підняття тарифів. Міський голова виконав цю вимогу.
Ні тернополяни, ні активісти не висували вимогу чи побажання брати на себе відповідальність за транспортну галузь. Це робота обраної влади.

Якщо очільник міста вважав вимогу тернополян невірною - він не мав погоджуватись на скасування свого ж рішення. Мав відстоювати власну позицію. Або не відстоювати. То вже його вибір.

Зараз ж виглядає, що влада намагається кризовий стан галузі перекласти із своїх плечей. І шукає наївну "жертву", яка навіть не здогадуються про відведену їй роль. Раджу тернополянам (активістам) не дати завести себе у цю хитру пастку.

Якщо влада не готова нести відповідальність і вирішувати проблему - то має подати у відставку.

На 100% впевнений, що в Тернополі є достатня кількість фахових та моральних людей без корупційних апетитів, які здатні за короткий термін модернізувати транспортну галузь, залучивши при цьому і наявних гравців ринку і за потреби залучивши нових.

P.S. З кількох джерел отримую інформацію, що перевізникам на даному етапі достатній тариф 6 грн. Решта - це якісь хитрі "податки" від міського голови. Не виключа, що десь так воно і є.

P.P.S. Питання тарифів, особливо в час інфляції, це дуже непросте питання. Пам'ятаймо і не зміщаймось в нішу популізму. Варто на прикладі діючої тернопільської влади бачити до чого приводить популізм.

Немає коментарів:

Дописати коментар