вівторок, 18 травня 2021 р.

Богдана Піддубняк про фільм "Марія"

Піддубняк Богдана, студентка 2 курсу спеціальності "Менеджмент соціокультурної діяльності", брала участь у зйомках фільму Марії Яремчук під назвою «Марія» .
"Я вважаю, що це цікавий досвід. Адже я побачила, як працює знімальна команда і взагалі, як «твориться» кіно.
Насамперед, я їхала туди асистентом режисера. В мої обов‘язки входило вести записи щодо дублів і сцен, які були зняті. Це дуже важливо, бо потім за цими записами буде відбуватися монтаж фільму. Рахунок дублів, і які сцени були зняті - було головним для мене.
Мої враження неможливо передати словами, тому просто
хочеться подякувати нашій команді за дружну атмосферу і працю, ми всі працювали на спільний крутий проєкт. Спасибі Володимиру Ханасу і Марії Яремчук за віру в мене і можливість стати частиною, хай і ненадовго, мистецтва кіно.
Вдячна #ЗУНУ та своїй рідній #кафедра_інформаційної_та_соціокультурної_діяльності за довіру. Це дуже круто, коли університет дає можливість своїм студентам здобувати не тільки теоретичні знання, а й отримувати досвід і практику, які є безцінними".

Немає коментарів:

Дописати коментар