середу, 3 грудня 2014 р.

Гімназисти Зборова про «ЄвроМайдан.Чорновий монтаж»

В Зборівській державній українській гімназії ім. Романа Завадовича  відбувся перегляд документального фільму«Євромайдан. Чорновий монтаж»  в рамках 11-го Міжнародного Мандрівного фестивалю документального кіно про права людини "Docudays UA". 
Пропонуємо вашій увазі відгуки гімназистів


Цього року нашому навчальному закладу втретє випала честь брати участь в DoсudaysUA. Ми отримали можливість подивитись та обговорити документальний фільм «ЄвроМайдан. Чорновий монтаж».
Мені дуже сподобався фільм, адже саме в цьому документальному кіно ми побачили майдан з середини, ніби відчули себе у вирі подій річної давнини, відчули атмосферу, яка там перебувала. На основі побаченого та почутого ми змогли проаналізувати вчинки та дії кожної з сторін: майданівців, беркуту, антимайданівців та влади. На основі такого аналізу можна зрозуміти помилки протестувальників, та передбачити шляхи їх усунення. На мою думку, основною проблемою протестувальників була відсутність чіткої організації та керівника, координатора, а це в свою чергу є підтвердженням стихійності майдану. Через відсутність чітко визначених лідерів, протестувальники не могли належним чином організувати прорив.
Такі фільми змушують переосмислити ціну людського життя, як і самі події, що в них зображені.
Спільне обговорення фільму дає можливість поділитися враженнями та почути думку інших.
Сподіваюся на подальшу співпрацю з DoсudaysUA і перегляд інших фільмів про глобальні проблеми людського суспільства та проблеми окремих людей.
Учениця 10 класу Семенина Вікторія

Сьогодні я мав можливість подивитися документальний фільм «ЄВРОМАЙДАН. Чорновий монтаж».
Звичайно, що я не залишився байдужим після переглянутого,бо зрозумів: події на майдані організував український народ. Саме він є найбільшою силою. Його бойовий дух, прагнення до волі перебороло режим Януковича.
Я б рекомендував переглянути цю документальну стрічку тим людям, які сьогодні сидять у високих кабінетах. Нехай вони згадають,що саме завдяки простим відчайдухам, часом з нецензурною лексикою та вчинками, сьогодні вони на високих державних постах.
Учень 11 класу Ленар Ігор

Переглянувши документальний фільм про події річної давнини «Євромайдан. Чорновий монтаж», мені згадалося як я повертався зі школи і кожен раз відразу вмикав телевізор, щоб взнати, що сталося і що ж буде далі. Автор фільму, на мою думку вдало відобразив реальні події, що були на майдані. Це жива історія, яка змінює людей, їхні переконання чи погляди. Завдяки цим героїчним вчинкам, наше та наступні покоління будуть пам’ятати ці доленосні події та простих людей, які піднялись за власну гідність і свободу.
Учень 11 класу Пасічник Ігор


Хочу поділитися своїми враженнями від фільму «Майдан. Чорновий монтаж». На мою думку, фільм вартий його трансляції по телебаченню, для показу та поширення.
Мене схвилювали події, показані у фільмі. Сумна реальність зворушує до глибини душі.
Фільм знятий без монтажу на реальних подіях. Я вважаю це правильним. Ми маємо можливість побачити Майдан таким, яким він був, є, страждання наших українців, жорстокість беркуту і влади. Ми знаємо, що наш народ є вільним, сильним, у наших жилах тече козацька кров, і ми гідні перемоги, гідні бути Українцями. У нас мужні, добрі люди, готові захищати рідний край. Потрібно пропагувати, поширювати фільм «майдан. Чорновий монтаж», щоб донести правдиву інформацію до наших сусідів, наших майбутніх поколінь, не залишити байдужим жодного сучасного українця. Ми маємо знати правду і шанувати пам’ять Небесної сотні. Героям Слава!!!
Гуменна Марія, учениця 11 класу


Документальний фільм «Майдан. Чорновий варіант» викликав у мене глибоке співчуття та повагу до тих людей, які були на Майдані. За останній час я бачила багато фільмів про Євромайдан, але не в кожному з них відтворено ті страшні моменти, які я побачила в цьому фільмі. Мене вразило те, що молоді люди на сході не хочуть входження України в Євросоюз, а хочуть в Росію. Події, які відбулись в Україні повинні залишитись в свідомості кожного українця.
Веретільник Марія, учениця 11 класу


Я щиро дякую, за можливість переглянути фільм про Євромайдан. У порівнянні з іншими фільмами цей зовсім інший. Більш за все мені сподобалося те, що у цьому фільмі використано суто реальні події, без монтажу і тексту коментатора. Я вважаю, що саме такі фільми варто транслювати на телебаченні у важкі часи для кожного з нас, щоб люди бачили те, що вони справді повинні бачити, а не те, що нам показують у перекрученому вигляді.

Організаторам фестивалю творчого натхнення та наснаги до праці.

Немає коментарів:

Дописати коментар