четвер, 21 червня 2018 р.

Другий сплав Збручем пройшов вдало...

Інклюзія! Це слово сьогодні досить популярне в Україні, особливо серед чиновників популістів, та чи всі знають його значення? Інклюзія, це процес реального включення осіб з іналідністю в активне суспільне життя.
Сьогодні в своєму інтерв'ю говорив, що не маю права розчарувати людей, які прийшли в моє життя на початку травми та не ставились до мене як до інваліда, також немаю права розчарувати тих, які вірять мені сьогодні. Сьогодні інклюзію на собі відчули Андрійко Мишковецький та Сашко Карандюк і їхні рідні. На рівні з усіма дітьми та дорослими, ці хлопчики брали учась у сплаві Збручем. Емоційний, драйвовий відпочинок позитивно вплинув на цих діток і їхніх рідних. Професійний інструктор Борис Гора забезпечив всім необхідним для того, щоб подбати про здоров'я та безпеку всіх учасників сплаву. Усе викликає захоплення, радість і вдячність за те, що у такому благословенному краю ми живемо. Я ніколи не забуду ці радісні обличчя дітей, які постійно відчувають дискримінацію від суспільства і влади навіть на рівні нашої ОТГ, але все так не буде.
Висловлюю щиру подяку за підтримку своєму товаришу Михайло Савчук, який завжди підтримує мої соціальні проекти. Активістам з ГО Благе Діло, Антон Рейтерович, Максим Дмитрик (Maxym Dmytryk) і своїй мамі Галині Іванівні за її працю.
Багато планів на майбутнє. Найблищим часом планується сплав в Скалі-Подільській.
Бути добру, гарного усім настрою...

Іван Космина

Немає коментарів:

Дописати коментар