суботу, 23 листопада 2019 р.

Про кінохвилю і волонтерство в рамках дуальної освіти

FilmVawe або ж Кінохвиля-2019 – це надзвичайно масштабна для нашого міста подія, яка
тривала аж три дні . Відзначу, що в рамках дуальної освіти з 13 по 15 листопада, я як
волонтер брав участь в організації і проведенні IV Міжнародного кінофоруму "КіноХвиля" в
Тернополі. Вважаю, що той досвід, який я отримав на кінофорумі, є неоціненним. Цим
пишаюсь і завдячую  завідувачці кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності

Оксані Євгенівні Гомотюк, а також експертові Тернопільської кінокомісії Ханасу
Володимиру Васильовичу. Було дуже цікаво спостерігати за проведенням різних майстер-
класів, панельних дискусій, презентацій, цілодобовою роботою оргкомітету кінофоруму.
Мене вразив масштаб заходу і те, наскільки багато відомих осіб з кінопростору приїхали до
нас.
Щодо фільмів, то вони були різножанровими і кожен глядач міг знайти те, що йому цікаве .
Мені особливо запам’яталися такі стрічки: « Малевич» (режисер В. Луцький), «Захар
Беркут» (режисери А. Сеїтаблаєв і Д. Вінн), «Пакєт» (режисер. М. Мельник), « З України до
Голівуду» (режисерів Г. Кувівчак-Сахно і С. Сукненко) та «Заборонений» режисера Р.
Бровко. Шкода, що не міг подивитись всю програму і всі фільми, але, як мені потім
розповіли, це звична практика для організаторів та волонтерів таких заходів.
Також запам’яталася панельна дискусія на тему «Кіно vs Література : шлях від роману до
сценарію». Публіка вела живу розмову зі спікерами і я дізнався багато нюансів щодо
втілення ідей у фільми. Хотів би зазначити, що нам вдалося запросити на юридичний
факультет відомого кіносценариста та письменника Андрія Кокотюху. (Звісно ж, привідкрию
секрет, не без допомоги Володимира Васильовича - )). Студенти і викладачі мали змогу
поспілкуватися з Андрієм про його творчий шлях, про стан сучасної кіногалузі і про те, як
книгу перевтілити у фільм. Також кожен міг придбати книгу із автографом від автора.
Для мене ця Кінохвиля була першою і, думаю, що далеко не останньою. Я отримав багато
позитивних вражень, нових знайомств і хороший досвід . На наступний рік допомагатиму
оргкомітету залучити до фестивалю більше людей і зробити масову рекламу на найвищому
рівні .

Влад Гурзель група ДІД- 41


Немає коментарів:

Дописати коментар