неділю, 3 травня 2020 р.

Тихо помирає Серет

"Як автору пісні про річку Серет (якщо хто не знає, то саме так називається ріка у Тернополі) мені стало сьогодні дуже шкода своєї похресниці (я річку маю на увазі). А як людині, що вже 35 років живе на березі її, стало шкода себе...

На березі Серету біля села Буцнів  (звертаю особливу увагу на цю обставину уродженця цього села, відомого журналіста та автора книги про Буцнів Богдана Новосядлого ), але юридично на території села Мишковичі Тернопільського району віднедавна функціонує невеличка гідроелектростанція. Яка качає воду Серета і продає вироблену нашою річкою електроенергію споживачам. За гроші.

На разі жодного криміналу. Не було. До сьогоднішнього дня. Може й трохи раніше, але я побачив це нині.

На фотографіях, сподіваюся, видно, що видно дно донедавна повноводої річки Серет. Нижче за течією після електростанції не живе тепер жодна рибка, пташка і жабка.
Бо станція перекрила основну греблю - і це видно на фото, там вода не рухається, а просто стоїть.

Не знаю, на скільки кілометрів нижче Буцнева знищено річку Серет, але думаю, що цим мали би зацікавитися Управління екології та природних ресурсів Тернопільської ОДА та Тернопільська районна державна адміністрація і Тернопільська районна рада.

Бо мало нам війни й коронавірусу, то ще й знищать дзвінку річку - що залишиться від України?"


На жаль, ніхто не озвався. Я розумію, що я не прокурор і навіть не популярний блогер. Я громадянин України. І з цієї посади мене ніхто не звільняв, і не звільнить. І це я маю пильнувати за порядком в державі, бо я є часткою того народу, якому за Конституцією України належить уся повнота влади.
У мене на очах знищують природне багатство держави. А державі, в особі названих мною установ, діла до цього нема.
Я як член Національної Спілки журналістів України стверджую, що подана мною інформація не є фейком. Додаю нинішні фотографії з того самого місця, що показують гнітючу ситуацію з річкою Серет.

Звертаюся до ще однієї установи: Прокуратура Тернопільської області. А також - Тернопільська обласна державна адміністрація.

Ну а далі будемо діяти за інстанціями...
Олександр Глотов Aleksandr Glotov

1 коментар:

  1. https://poglyad.te.ua/rehiony/na-ternopilshhyni-tyho-pomyraye-richka-seret.html
    https://www.0352.ua/news/2749462/na-ternopilsini-pokazali-do-cogo-prizvelo-sporudzenna-ges-na-sereti-foto
    https://realno.te.ua/novyny/%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%89%D0%B8%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D1%87%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B8/
    https://provseworld.blogspot.com/2020/05/blog-post_51.html

    ВідповістиВидалити