вівторок, 12 травня 2020 р.

Аліна Гуцул про громадянську відповідальність

Після перегляду відеоролика під назвою «Прості речі рятують життя», яке було опубліковано на українському YouTube-каналі Tернопiльської Кiнокомiciї, я захотіла розповісти про почуття, які я пережила. 
Дане відео відноситься до теми про нинішню ситуацію, яка склалася в усьому світі, я говорю про хворобу coronavirus. При перегляді я зазнала багато різний емоцій. Одна з них - страх. Заразитися COVID-19 можна від людини, інфікованої вірусом.
Вірус передається повітряно-крапельним шляхом. Отже, все, до чого торкається хворий, стає інфікованим. Хвора людина, яка не дотримується заходи по коронавірус, стає "ходячою бомбою хвороби", яка може повести за собою більшість інших людей. Ще одне почуття, про який я не можу не написати - нерозуміння даної ситуації.
Я не розумію одного - чому люди такі безвідповідальні. Як тільки почалася ситуація з вірусом в моїй країні, я помітила, що більшість людей не дотримуються правил. Дистанції між людьми не було, люди ходили без рукавичок, без масок, люди масово поверталися, з-за кордону. Останнього я не розумію. У нашій країні медицина не знаходиться на такому рівні, як в зарубіжних країнах. Я не бачила сенсу в тому, що люди приїжджали. Так вони піддавали небезпеці своїх земляків. На мою думку, люди навіть не розуміли всієї серйозності даної хвороби, поки число зараз не перевалило за 1 тисячу людей. Хіба, якби ми дотримувалися все з самого початку, було б так багато хворих? Я думаю, що ні. 
Я вважаю відео дуже інформативним і корисним для всіх. З його допомогою ми можемо зрозуміти весь сенс дотримання правил в такий час. По-моєму, багато людей, переглянувши відео, зрозуміють, що вірус - це не жарт. Це абсолютно серйозна проблема, яка торкнулася нас в 21 столітті. Цей вірус може і далі мутувати, і ставати сильнішими, але тільки в тому випадку, якщо ми не підемо проти нього. 
Ми повинні дати відсіч, дотримуватися всі встановлені законом правила, носити ті предмети одягу, які можуть нас захистити, частіше мити руки, використовувати антисептики. Якщо ми почнемо ставитися до цього з повною серйозністю, то незабаром ця проблема стане меншою Запам'ятайте, якщо ми не будемо дотримуватися запобіжних заходів, то через нас можуть постраждати люди! Ставтеся до всього відповідально, цінуйте своє життя і те, що вам дорого!

Аліна Гуцул, м. Кишинів

Немає коментарів:

Дописати коментар