пʼятницю, 18 червня 2021 р.

"До Голлівуду з України" на Фестивалі Ї

 17 червня завершився другий безкоштовний день 8-го «Мистецького фестивалю «Ї» у Тернополі. Програма дня була присвячена українському кіно. Усі події відбувалися у кінотеатрі "Злата".

У рамках кіномарафону знайшлося місце і літературі. Адже ці напрямки тісно пов’язані. Одним із гостей фестивалю був автор Станіслав Сукненко, який презентував свою книгу «До Голлівуду з України», за мотивами якої було знято однойменний фільм. Автор розповів про видатних українців, які жили в Америці та працювали над створенням голлівудських фільмів.

- Коли я починав роботу над книжкою, я не думав, що в Голлівуді було стільки українців, які стануть основою такої книжки. Мені вдалося знайти більше ніж сто людей, - розповів Станіслав Сукненко.

Автор також зізнався, що вже назбирав матеріали на нову книгу, яка буде присвячена українцям у європейському кінематографі. 

Після перегляду фільму «З України до Голлівуду» відвідувачі поділилися враженнями від почутого та побаченого.

- Я дуже вражена цим фільмом, це дуже емоційно для мене. В мене дуже велике визнання за таку роботу. Щоб це все зібрати в одне і так подати, це дуже клопітка робота і в цьому проявляється саме ота велика любов до України, - поділилася враженнями від переглянутого фільму Людмила Цап.

Відвідувачі були щедрі на схвальні відгуки:

- Було дуже цікаво слухати про книгу і аж не віриться, що є стільки видатних українців у Голлівуді. Фільм дуже атмосферний. Я вважаю, що автор зробив дуже важливу справу і ще те, що він зняв це англійською справді вражає. Адже люди мають знати про Україну, і це справді важливо, - розповіла відвідувачка фестивалю Софія Рудяк.


Світлина Ігоря Крочака


Немає коментарів:

Дописати коментар