- Я не бачу в цьому ніякої проблеми. Депутати, які бажають отримувати проекти рішень на електронку - хай просто залишать свої е-мейли, - каже міський голова Володимир Гройсман. - Це не проблема, крім того сьогодні в міській раді ми максимум документообігу перевели в електронний режим. Коли мова зайшла про електронний режим роботи з проектами рішень міськради, хтось з депутатів з залу зауважив, що в такому разі потрібно видавати ще й ноутбуки. Але з ними не судилося...
- Думаю, можна було б забезпечити депутатів планшетами, щоб вони бачили рішення перед собою, - додав Андрій Очеретний. У відповідь мер спочатку пожартував, що уже знає, хто буде спонсором придбання планшетів, але потім додав, що вивчить цю ідею.
- Один планшет коштує близько 500 доларів, у нас 50 депутатів, тобто мова йде про 25 тисяч доларів, - прикинув міський голова.
«20 хвилин» також вирішила приблизно порахувати, в скільки обходиться мерії друк матеріалів до сесії.
Папка з рішеннями міськради, яка першою потрапила до рук, містила близько 200 листків формату А-4, у випадку, якщо на сесії слухають чи приймають міський бюджет - більше. В стандартній пачці з папером, того ж формату А-4 - 500 аркушів.
Ми вирішили не брати до уваги те, що матеріали на сесію отримують не лише 50 депутатів міської ради, а мер, його заступники і частково начальники профільних управлінь. Також не брались до уваги витрати на друк проектів рішень.
Але, для зручності підрахунків ми припустили, що кожна папка з рішеннями містить 250 аркушів. Отже, однієї папки паперу досить, аби забезпечити матеріалами двох депутатів. Для 50 депутатів потрібно 25 пачок. Їх ціна - 1000 гривень, при умові що одна пачка коштує 40 гривень.
За рік в міській раді проходить приблизно 12 основних сесій. Тобто в рік на папір витрачається 120 тисяч гривень. Або 15 тисяч доларів. Якщо спів ставити ці дані з підрахунками мера, виходить, що у випадку придбання планшетів для депутатів, ці витрати "відіб'ються" приблизно за півтори роки.
Немає коментарів:
Дописати коментар