понеділок, 27 липня 2015 р.

На ТТБ вдаряються у штангу

Компартійно-регіональне керівництво ТТБ знову вдарило в штангу. Пробують продукувати неосталінізм. І ситуація там малоприємна. Ведуча Олена Герасименко на своїй сторінці у ФБ відверто написала про путінократію в центрі Тернополя. " Гарячий понеділок на ТТБ. Моє інтерв'ю "Погляду" наробило трохи шуму. Готуюся до судового позову. Виявляється, моя правда про телебачення - це наклеп, який завдав нищівного удару по рейтингу каналу. Сьогодні мої відповіді аналізували на зборах під лупою. Шукаю хорошого адвоката. Може таким чином будуть зміни? Я готова постраждати. Далі буде." ...
Очевидно , Олені справді буде необхідна підтримка лідерів громадської думки і активістів. А я от сиджу і думаю: невже керівництво ТТБ нічого не бачило на світі окрім замовних матеріалів на телеканалі? Злізьте з моркви (дерева) нешановні. Ви явно вдарили в штангу...

Немає коментарів:

Дописати коментар