четвер, 11 січня 2018 р.

Валідатори обкрадають тернополян

АЛІЛУЯ! проблему обкрадання валідаторами тернополян ВИРІШЕНО!))) правда, по-надалівськи. як розповіли мені щойно колеги-телевізійники, спілкувалися вони сьогодні для сюжету з керівництвом тролейбусного парку, а також фірми, яка обслуговує валідатори. і ті їх запевнили, що... система грошей не краде. позиція: у нас немає офіційних заяв від людей, а отже ніяких грошей валідатори зайво не знімають))) нема офіційного звернення - нема проблеми))

нагадаю, 5 січня кондуктор в тролейбусі після моєї відмови взяти участь в акції "заплати 6 грн за те, щоб повернути 3" (детальніше - в пості) пообіцяла, що зі мною зв,яжуться цього тижня за залишеним мною номером. при мені говорила через мобільний з жінкою, яка курує валідатори в Тернопільелектротрансі. осільки в мене за 6 грн видало лише один квиток, обіцяли компенсувати 3 грн на моб. виявилося розводом для наївних)
Андрій Вацик
І ще одне свідчення
1. Ці дурні валідатори НЕ працюють. І проблема не в водіях. Мою картку валідатор двічі не прийняв. І картку жінки, яка зайшла після мене.
2. Доказували мені, що електронним квитком можна платити за проїзд за кількох пасажирів відразу. Ну, не працює це! Хотіла зробити добру справу і зекономити Юля Савчук 1 грн, а фіг вам. Тобто нам. Тобто мені. Водій іншої 19-ки ввечері 9 січня пояснив, що тре чекати пів год. Або, щоб хтось іншою карткою розплатився, а тоді ще раз спробувати своєю.
Спершу тре було продумаии цю всю систему, випробувати, а тоді запускати. А не..як все

Немає коментарів:

Дописати коментар