Фраза "краде, але робить", якою керувалися тернополяни, обираючи міського голову, сьогодні як ніколи актуальна, щоправда у зворотньому варіанті: "робить, аби красти".
Бо не інакше як крадіжкою спершу бюджетних, а тепер і людських грошей обернулося для Тернополя запровадження електронного квитка, довівши, що якнайкращі інновації нівелюються, якщо на локальному рівні панують корупційні традиції.
1. У 2014 році КП "Тернопільелектротранс" вперше уклало мільйонний договір з ТОВ "Системний зв'язок" на розробку автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в міському електричному транспорті.
2. Наступний мільйонний договір був укладений у 2015 році з тим же ТОВ "Системний зв'язок" без проведення процедури відкритих торгів, щоб, ніби-то, не виникло несумісності з попередньо закупленим обладнанням.
3. Далі слідували договори додаткової закупки, підтримки технічного обладнання і т.д., за якими ТОВ "Системний зв'язок" знову заробляло, паразитуючи на комунальному підприємстві, звичайні працівники якого продовжували отримувати мізерну зарплату при ненайкращих умовах праці.
4. З часу закупівлі т.з. валідаторів - апаратів для безготівкового розрахунку - жодної різниці тернополяни не відчули, окрім хіба що кондукторів, яким доводилося носити кілограмовий апарат на шиї.
5. Щоб закріпити компанію-паразита і відкрити їй доступ до сталого грошовго потоку, наступним кроком стало проведення конкурсу на "Оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду".На конкурс заявилася лише одна компанія, ви вже знаєте її назву.
6. Так місто отримало прокладку: сплачуючи за проїзд, знайте, що частина коштів йде як комісійна винагорода ТОВ "Системний зв'язок" (наразі Виконком ухилився від надання мені договору, з якого побачимо відсоток комісії, та ми їх отримаємо, або вирвемо).
7. Дальше, місцева влада запровадила "соціальну картку тернополянина", яку можуть оформити ті, хто офіційно проживає в Тернополі і яка дає право на спеціальний, менший тариф, що не має аж ніякого законного підґрунтя; Фірма-паразит, яка ту картку і уповноважилася робити встановила плату - 57 грн.. Також, без цього шматка пластику, пільгою не можуть скористатися ні студенти, ні пенсіонери. Щоправда, пенсіонерам, з урахуванням їхньої електоральної ролі, місто ту картку оплачує за свій кошт.
8. У результаті: місто отримало технічно нікудишні та дорогі рішення, незручну систему оплати проїзду, монополію надалообраної фірми-паразита, неоправданий тариф і бідон лапші на вуха, нібито-то сталося щось неймовірно прекрасне.
p.s. Колись міста розграбовували вороги, тепер просто обирають мерів.
Немає коментарів:
Дописати коментар