понеділок, 19 березня 2018 р.

Колись дуже давно в дуже-дуже далекій галактиці...

Сергій Кутузов Не про Магістра Йоду пост цей!
Хоча трохи про петицію скажу - зібрано більше половини необхідних голосів, кампанія продовжується.
https://e-dem.in.ua/ternopil/Petition/View/877
Пост про хамство і невігластво в інтернеті і житті. Хто знає мене ближче в курсі що з людьми пересічними доводиться мати справу не часто, я не користуюсь громадським транспортом - а ходжу пішки, не купую по можливості нічого у магазинах - а замовляю в інтернеті, не спілкуюсь з людьми окрім відносно вузького кола - роботи, друзів, навчання і бізнесу. Тож те з чим я стикнувся почавши кампанію за "пам'ятник Йоді" було для мене не лише викликом але і до великої міри шоком.

Тотальна неграмотність - значна частина людей навіть не читає що пише. І справа не лише в граматичних, пунктуаційних чи стилістичних помилках. Сама суть написаного втрачається за жахливою формою подачі. Приклад: "Oleg Makar Звичайно,це лиш моя думка.. але постарайтеся розвіяти ту йоп ейфорію цим ідейникам.!може краще ті маньки дітискам би збирали на операції см чи потрібні речі....-ну йолопи!" форма і пунктуація збережені.
Агресивність та хамовитість - люди пишуть одним словом "дебіли", не розбираючисі ні в суті ні в деталях. Просто пишуть "дебіли". Мене особисто незнайомі мені люди обізвали дебілом десяток разів, а ще наркоманом, і придурком: "Що дебіли; Просто тут інагше назвати геможна тих хто це придумав."
Категорія "краще б..." - нарахував два десятка людей які відписались "краще б.." і далі їх позиція як витрачати чужі гроші. Це дуже цікава категорія - я всім їм пропонував скинутись на благочинність і обіцяв подвоїти їх вклад. Жоден, повторюю Жоден з десятків, не скинувся і навіть не відповів на мою ідею. Зате звернулися два благодійних фонди яким я зараз допомагаю)))
Не читав але засуджую.. - більшість тих хто був проти ідеї, самі не читали книг і не дивились фльмів про Зоряні Війни, та не уявляють хто такий Йода, на пропозиції ознайомитись і скласти свою думку, відповідали агресивно. На запитання "чому Ви проти?" всі як один відповідали що такої дурні не читають.
У всьому винна влада - десятки коментарів були що та влада (Надал, Барна, інші люди яких я не знаю і не можу відтворити бо їх прізвища були вказані з помилками) знову щось таке придумала. Жодних посилань від мене чи від активістів про владу не було, але значна частина дописувачів були переконані що винні саме вони. Були навіть конспіративні теорії що це зроблено спеціально щоб відволікти увагу... ну від чого там відволікали на тому тижні))))
____
Чи дивує мене що люди в масі своїй малоосвічені мавпи, основні досягнення яких: 1. Натягнути зранку штани, 2. Навчитись читати і писати з помилками 3. Навчитись відкривати пляшку з пивом. 4. Відтворити собі подібних...
...ні звичайно не дивує, справа в іншому, ці люди навколо нас, вони кругом, їх багато і шансів у нас проти них немає... коли Вам стане погано на вулиці вони пройдуть повз навіть не спитавши що сталось, коли Ви будете слабким вони будуть Вас травити, коли матимуть можливість щось вкрасти - вкрадуть, щось зіпсувати - зіпсують, взяти хабар - візьмуть, дати хабар щоб не відповідати за свої дії - дадуть.
Хтось заперечить - ні люди хороші і добрі.
Можливо, але по факту ми жевемо жахливо, катастрофічно - доріг немає, освіта присмерті, наука - вмерла, медицина - вмерла, перелічувати можна довго.. і винні в цьому саме ці люди, неосвічені, агресивні, злодійкуваті і хамовиті. Легко казати що винен президент/мер/підставте своє, так вони також мудаки, але пару десятків мудаків не роблять погоди у всій країні... а мільйони "таких людей" роблять!
Що я пропоную? Тікати звідси, як значна частина думаючого населення? Ні! Ні, і ще раз Ні! Тікати для слабких! Я пропоную битися!!! Битися на кожному кроці, з кинутим на дорогу недопалком, з хамством, брехнею, хабарництвом, безграмотністю і тупістю. Не приймати і не пропускати такої поведінки де б вона не була, у маршрутці, у школі чи в магазині!!! Робити зауваження за кинуте сміття, звертати увагу хамів на їх поведінку, вказувати на помилки, повідомляти у відповідні органи про спроби дачі чи отриманння хабарів, писати петиції, зробити для бидла життя не комфортним бути свідомими того що окрім нас змінити цей світ нікому.

P.S. Дякую за підтримку людям, які добровільно прийняли участь у холіварі Христя ЯбчанкаОстап ЯркаІван РоздумVolodymyr Khanas та іншим.

Немає коментарів:

Дописати коментар