середу, 16 листопада 2016 р.

Станіслав Борис: Дорога до Мікке

Побував я цієї суботи 12.11.16р. в Кременецькому краєзнавчому музеї на вечері присвяченому пам`яті адвоката, публіциста і письменника Станіслава Мікке "Право на пам'ять"
Я виступав із доповіддю, навіть не доповіддю, а ділився думками на тему "питання моральності професії адвоката".
Станіслав Мікке був адвокатом в Польщі, займав посаду президента Комісії з Етики Верховної Ради Адвокатів, автор дуже багатьох статтей, публікацій, книжок. Найбільш визначною стала книга "Спи хоробрий" в Катині, Харкові і Мєдному.
Ця книжка присвячена його поїзді в Катинь, Харків і Мєдноє, де проводилися ексгумаційні роботи на місцях масових страт польських громадян за часи Другої світової війни. Навіть тієї невеликої частки моїх знань про Станіслава Мікке дозволяють мені сказати, що він був великою людиною. Напревеликий жаль Станіслав Мікке трагічно загинув в авіакатастрофі 10 квітня 2010 року.
На вечорі була присутня дружина Станіслава Мікке  - Божена . Приємна, добра і...так і хочеться
описати її словом "тепла" , давно я не зустрічав таких людей. Божена подарувала мені книгу, щоправда на польській мові, доведеться підівчити польську , фото книги долучаю,
Також мені цікаво було слухати та спостерігати за перекладачем праць Станіслава Мікке, авторкою книги «Катинські медитації» Світланою Філоновою. Задумлива, в якісь мірі строга, мудра жінка.
Від самого вечора дійсно масса позитивних емоцій та хороших спогадів.
Менш приємною видалася поїздка назад у Тернопіль. Погодні умови стали просто жахливі, всі дороги замело снігом і мело весь шлях назад. Однак, доля вирішила, що таких погодніх умов мало, необхідно додати перчинки... на середині шляху в моєму авто відлетів двірник лобового скла і направився в невідомому напрямку, знайти його не вдалося. Рух продовжити я зміг лише примотавши до залишків двірника ганчірку, яка мала б витирати хоч частину скла, в якості шнурка було використано хитро скручені мокрі салфетки. Декілька разів вдалося уникнути зіткнень з іншими автомобілями. Все ж добрався без пошкоджень...
Сьогодні в мене якись новорічний настрій, бажаю його і вам!)
Знимка
Організатори заходу - Кременецький краєзнавчий музей та неурядова ініціатива "Клуб полонофілів" у рамках XIII Мандрівного фестивалю документального кіно з прав людини Docudays UA в Тернополі та Тернопільській області.

Немає коментарів:

Дописати коментар