четвер, 3 листопада 2011 р.

Фотовиставка «Я пишаюсь! Я – батько!» у Вінниці


У Торгівельно розважальному комплексі «Магіцентр» триває  фотовиставка під назвою «Я пишаюсь! Я батько».
Проект представляє собою виставку фото художників Вінниці, Кривого Рога, Київа, Дніпропетровська на визначену тему та актуалізує питання більш активної участі чоловіків у вихованні дітей.

«Сім’я є природним середовищем для фізичного, духовного, інтелектуального, культурного, соціального розвитку дитини, її матеріального забезпечення і несе відповідальність за створення належних умов для цього. Батько і мати мають рівні права та обов’язки щодо своїх дітей», – зазначено у Статті 11 Закону України «Про охорону дитинства». Але низка статистичних досліджень в Україні, свідчить про зростання кількості дітей, які виховуються без батька; послаблення зв’язків батьків зі своїми дітьми; некомпетентність батьків; небажання, незацікавленість і нездатність здійснювати виховні функції, особливо що стосується догляду за маленькими дітьми.
Певною мірою це можна пояснити з огляду на традиційний канон батьківства, що сформувався ще в далекому минулому і закріпився у масовій свідомості: на батька покладалися дві головні функції – захист і матеріальне забезпечення, але реальної участі у вихованні дитини він практично не брав.
Але тато для дитини не просто рідна людина, а зразок чоловіка, символ мужності, чоловічого начала. Батько має важливе значення для розвитку дитини з самого моменту народження.
Саме в цьому контексті організатори проекту роблять акцент на більш значну роль батька, як рівноправного відповідального вихователя своєї дитини, руйнуючи існуючі стереотипи гарними прикладами відносин відповідальних тат з їх дітьми, що в свою чергу робить родину більш щасливою. А щаслива сім’я – найкращий життєвий сценарій, приклад для наслідування як батьками, так і дітьми.

Немає коментарів:

Дописати коментар