четвер, 26 жовтня 2017 р.

Петро Ландяк: Чи повинна політика бути брудною

Часто політику називають брудної справою. Тому може скластися враження, що по- іншому і бути не може. Знаєте, я з цим не погоджуюсь!!! Я бачив докорінно іншу політику. Разом з тим- нікого і нічого не ідеалізую , бо ту ж саму політику , нехай і містечкового масштабу виконують люди. А люди , звісно , не можуть бути ідеальними.
Я вперше став депутатом у 1998 році. Повторно у 2002році. Перемагав чотири рази в одному і тому ж окрузі. 

Так , лише після партійних виборів 2006 року в сесійній залі вперше прозвучала фраза: "Скільки тут дають за голос?" Я на той час не був депутатом. У тому році вибори проходили за закритими партійними списками і партія,по списках якої я балотувався, не набрала 3% голосів. Однак колеги по попередніх скликаннях, які були обрані у той час із великим здивуванням мені говорили: " Петро, не повіриш - значна частина депутатів без грошей НЕ ГОЛОСУЄ!!!"
ПОВІРТЕ!!! ЦЬОГО В КАДЕНЦІЯХ 1998-2006 років НЕ БУЛО!!!
Діяльність депутатів була докорінно іншою. Такого принципу: я не голосую бо не хочу- НЕ БУЛО!!!

Якщо за Кучеренка А.І. не проголосували за питання надання землі під існуючими капітальними спорудами чи у випадку продовження терміну дії договору оренди - він вимагав повторного голосування. І ПРАКТИЧНО НА 100% ВІДРАЗУ ПІДТРИМУВАЛИ ПОДІБНІ ПИТАННЯ. І БЕЗ ЖОДНОГО ХАБАРЯ!!!
МАЛО ЧИМ СИТУАЦІЯ ВІДРІЗНЯЛАСЬ І В НАСТУПНОМУ СКЛИКАННІ , ПРИ МІСЬКОМУ ГОЛОВІ- ЛЕВКІВУ Б.Є.
ПРИ НЬОМУ ТАКОЖ ДЕПУТАТИ ГОЛОСУВАЛИ БЕЗ ЖОДНИХ УМОВ!!!
Дальше почали виникати проблеми і найстрашніше, що чим дальше- їх стає все більше.
На жаль навіть в місцевій політиці , не говорячи про центральну владу, запланувало лицемірство, цинізм, обман, перекручення фактів, викручування рук.
Звертаюсь до усіх хто причетний до політики , в першу чергу депутатів, ЗУПИНІМСЯ!!!
ЗАДУМАЙМОСЬ!!!
Я на наступну сесію повторно вийду з проектом Кодексу чи назвемо їх Правилами депутата при розгляді і прийнятті земельних питань- де є найбільше порушень і зловживань!
Минулий раз його активно блокували дві дружні фракції БПП і Самопоміч. Подивимось, як тепер будуть вони себе вести???
Але так дальше бути не може!!!
Вірю, що в міській раді є ще здорові сили , які здатні вийти з тіні і змінити ситуацію, бо в іншому випадку потрібно буде розпускати раду і проводити її перевибори!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар