неділя, 29 жовтня 2017 р.

Станіслав Борис:Про адвокатуру Тернопілля

В Тернопільскій області, як і в інших областях відбулися звітно-виборні конференції адвокатів.
На превеликий жаль це стало причиною розколу адвокатської спільноти Тернопілля. З’явилися «наші і ваші», «свої і чужі».
Особисто я, як адвокат зобов’язаний приймати участь у звітно-виборній конференції адвокатів регіону. На момент проведення такої конференції стаж моєї адвокатської діяльності складає 3 роки, претендувати на будь-яку «посаду» в раді адвокатів регіону можливо лише при наявності п’ятирічного стажу. Тим не менше я не міг просто сидіти у зв’язку із відсутністю власного інтересу, а тому прийняв участь у формуванні адвокатського самоврядування. 

Сьогодні така участь і ініціативність перетворюється на негативне відношення. Звучали фрази: «Незважаючи, що ти «їхній», я тебе підтримую…», «Ти мені більше не друг…».
Таку «здачу» можна було отримати відстоюючи свої цінності, я відстоював наступні.
Адвокатами не можна керувати! Органи адвокатського самоврядування не керують адвокатами, самоврядування - це допомога, гарант, якщо бажаєте, адвокатської незалежності та сили адвокатури регіону. В мене не піднялася би рука підтримати людей, що йшли до керівництва адвокатами.
Органи адвокатського самоврядування не можуть слугувати заробітком для адвокатів, що їх утворюють. Беззаперечно, будь-яка праця повинна бути оплачена, але не за оплатою праці гналися претенденти у кваліфікаційну комісію адвокатури, що покликана приймати іспити на адвокатів.
Бажання підтримати окремих людей, що є в команді «чужі» і «свої» не вітається та зумовлює ненависть обох сторін. У своїх справах захисники намагаються примирити сторони, найти компроміс, потім пишаються досягнутим позитивним результатами, а тут навіть не намагалися порозумітися. Лише адвокати, що об’єднаються матимуть змогу протистояти беззаконню, зможуть сформувати єдину незалежну інституцію в державі, покликану захистити кожного хто такого захисту потребує.
Особисто я і надалі дотримуватимуся цілей захисника: людиноцентризм, добропорядність, доброчесність. Самовіддано переслідуватиму саме такі цілі і буду готовий допомогти всім однодумцям, незважаючи на те «свої» чи «чужі» вони.

Немає коментарів:

Дописати коментар