пʼятницю, 26 серпня 2016 р.

Виставка художників до 25-ї річниці Незалежності України...


Вчора 24 серпня 2016 року в День проголошення Незалежності України у Тернопільській Арт-галереї обласної організації спілки художників України відкрилась виставка робіт тернопільских митців присвячена 25-й річниці проголошення Незалежності України ! Виставка прекрасна і багато робіт мене вразили, та варто піти подивитись...

Зі свого боку я висловлюю слова щирої подяки пану Ігорю Дорошу за надану мені можливість продемонструвати громадськості свої скромні живописні роботи: "Вид на Марійський Духовний центр с.Зарваниця" та "Вид на Свято-Успенську Почаївську Лавру". Роботи написані мною олією ще у 2012 році. Також висловлюю слова щирої подяки усім тернопільським художникам за оплески у поцінуванні мого вірша "Мені наснилось ! Про Грюнвальд і Донбас" присвяченого воїнам України як минулого так і сьогодення ( вірш можна прочитати тут: http://newukraina.blogspot.com/2016/03/blog-post_16.html ).


































В експозиції яку я представив на огляд громадськості є також кофр для фотоапаратури підписаний мені на пам'ять командиром 1 взводу (позивний "Художник", він і направду в цивільному житті митець), 9 роти (рота героїчного командира "Оси" що недавно загинув при підриві на фугасі...), 93-ОМБР після бою в Пісках у червні 2015 року куди ми з Василем Конько і Сергієм Чабаном прорвались з гуманітарними вантажами для бійців.
Ще раз дорогі друзі запрошую оглянути експозицію виставки, не пожалкуєте...

Ігор Крочак - воєнкор, історик, волонтер... (можливо в майбутньому і художник, а зараз аматор...)
фото автора


P.S. Особливою приємністю були теплі слова на адресу моєї живописної роботи про Зарваницю відомих майстрів Богдана Ткачика, Миколи Пазізіна, Ігора Дороша та Євгена Удіна, я буду і надалі слідувати вашим порадам пробуючи себе в живописі. Ну і ще одна несподіванка, до мене підійшов мій колишній вчитель малювання в дитинстві, а зараз відомий майстер Євген Овчарик і просто сказав:- Ігор, я радий за твій успіх... Як все таки добре коли твій вчитель говорить про тебе так ! Я щасливий друзі...

Немає коментарів:

Дописати коментар