понеділок, 22 серпня 2016 р.

Обережно: Аеропорт "Львів"

Я Назарко Тетяна Ігорівна хочу розповісти історію,яка зі мною трапилася 20 серпня 2016 року у аеропорті міста Львів.
Я мала здійснити політ до Італії у місто Рим!
При проходженні контролю мені повідомили ,що у мене є проблеми з документами і попрсили мене з 3-річним сином пройти у кабінет.
Я зразу поцікавилась з якими саме документами є проблеми,тому що у мене окрім закордонного паспорта є дозвіл на проживання у Італії.
За законом ,коли один з батьків супроводжує неповнолітню дитину ,потрібне нотаріальне посвідчення другого з батьків.У нас цей документ був ,тому що батько ,який виїжджав тижднем раніше цей документ зробив.
Мене запевнили ,що це не можливо ,бо у базі данних вказано ,що мій чоловік і батько моєї дитини Білоус Юрій ,був на території України останній раз у 2015 році.На що я відреагувала посмішкою,мені здалось що це якийсь жарт,бо ми перетинали кордон разом всією сім"єю,я вказала день,номер машини ...
На що мені відповіли ,що прткордонники не могли помилитись 2 рази!
Тоді я почала телефонувати чоловікові щоб він вислав якісь докази ,він відіслав фото на якому було видно печатку з датою,мені сказали що це може бути фотошоп.
Після того мені офіційно озвучили що мене знято з рейсу!Я запитала хто буде компенсовувати втрачені білети і тд.....відповіді не почула...
І я почала давати свідчення,так як було відкрито кримінальну справу!
Я розказувала всю правду,на що вони реагували посмішками,просила щоб до мене пустили родича ,який би міг допомогти з сином,мені відмовили,попросила безкоштовного адвоката,мені сказали що я маю мати довідку ,що я неплатоспроможна.Я пояснювала ,що це непорозуміння сталось не з моєї вини ,а через проблеми системи і обурювалась ,що вони не мають права тримати мене з трохрічною дитиною .На що слідчий зробив зауваження і сказав щоб я до нього не підвищувала голосу.Я провела у аеропорті 3-3,5 години з маленькою дитиною без їжі і води .....

Можливо для України це нормальне явище,але для цивілізованого світу -це варварство......
Буду вдячна за активність!!!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар