понеділок, 13 березня 2017 р.

Хто відповідатиме за знищення Збруча?

11 березня відбулась попереджувальна акція громадського руху "ВІЛЬНИЙ ДНІСТЕР" у смт Скала-Подільська Борщівського району на р. Збруч. Громадою було розгороджено частину історичного русла річки, яке так свавільно, без увідомлення: селян, Екоінспекції, ДАБІ, ОДА, Поліції було споруджено. (РДА, селищна рада на чолі з Мирончук Віктором Павловичем, фінансово зацікавлені в даному питанні).

ТОВ Сібекс в лиці В’ячеслава Томчишена за кілька років загрязнив ділянку річки так що скоро берег з берегом зійдеться - заросте осокою. Там де були ями 3-4 метри - зараз гуска перейде і нажаль це не жарт. Цікаво хто прибиратиме і відповідатиме за кілька років за знищення річки яка замулиться, коли в криницях вода протухне, коли з ріки залишиться лише болото, я не згадую рибу і туризм (то для мене вкрай болюче) - ХТО!??? - Томчишен, голова селищної ради, голова РДА, депутати що за кілька днів до нашого приїзду створили якусь комісію і прийняли рішення спостерігати зі сторони. Люди, нам жити в цій країні, нашим дітям, дітям наших дітей... Схаменіться, що ми їм залишимо?...
Збруч пережив мого прадіда, діда, мене переживе, а діти мої, діти моїх дітей ще будуть там купатись, ловити рибу і милуватись величчю річки Збруч, а не ставками імені ТОВ Сібекс.
P.S. Дякую всім небайдужим хто долучився до даної акції. Разом ми сила!

Акція присвячена Всесвітньому Дню боротьби із греблями, який започаткований 1997 року з метою об’єднання зусиль людей всього світу в боротьбі проти гребель.

Текст та фото Андрія Павловича

Немає коментарів:

Дописати коментар