неділю, 12 березня 2017 р.

Весна - пора любові


Своїми почуттями до Сергія Надала поділилась Наталія Мехралієва у Facebook:
Мій любий міський голова Тернополя , зроби щось ! Бо інакше буде як у тій пісні : ,, Сєрьожа , я тєбя любіла тоже ... "
Я в гніві , моє авто в печалі . А зумовлено усе це весняно -дорожньою депресією . Причина - імпотенція відділу технагляду управління ЖКГ міської ради . Віталійович, дай їм якоїсь Віагри , щоб з'явилася ерекція чи бодай адекватна реакція .
І тоді моя прихильність знову буде на твоєму боці. Але зауваж , що я жінка тієї вікової категорії , коли фантастичні розповіді про перспективні довготривалі можливості уже не вражають . Я поки ту міць не помацаю , а довготривалість не побачу - не повірю ! І не треба мене задобрювати презентами на кшталт бруківки -вишиванки , бо тут одразу згадується вислів ,, не робіться добрими , не купуйте моїм дітям цукерки ". Солодощі малечі я сама придбаю , мене більше хвилює їх безпека під час руху автошляхами міста .

С.Н. , ми з тобою так давно разом , що стосунки стали дещо інертними . Та не все ще втрачено .Зроби щось шалене ! Здивуй мене !!! Даю підказку : я мрію про всеміську подорож якісними дорогами . Ми можемо відзняти цей диво -тур на відео і затишними вечорами переглядати його на Театральній площі .А наші друзі милуватимуться ефектними кадрами у маршрутках. Уяви, як після цього підніметься твій .......твій рейтинг.
Словом , Віталійович ,якщо ти хочеш ,щоб у вирішальний момент мій ВИБІР був на твою користь , АРБАЙТЕН !
P.S. Я вірю в тебе ,ти зможеш . Просто розпочни . Цілую .Люблю .Удачі !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар