вівторок, 9 травня 2017 р.

Чи допустить поліція кровопролиття?

Журналістка Любов Вовк звернулась до Начальника Головного Управління Національної Поліції в Тернопільській області:   
Я хочу звернутися до Олександр Богомол. Через фейсбук, бо так найоперативніше і найпростіше.
Вибачайте, що така молода і до Вас звертаюся. Ніколи ще цього не робила, але прийшов той час, коли доводиться.
Випадково мені на очі потрапила публікація сайту "Тернопіль наживо" про те, що "Тернопіль може поринути у хаос" (від 9 травня 14:22).

Якийсь невідомий мені автор (я впевнена на 100%, що це псевдонім, оскільки знайома зі значною частиною тернопільських журналістів і Вишенського Тараса серед них немає), передбачає серйозне протистояння під міською радою 11 травня із жертвами серед простих тернополян та навіть із кровопролиттям. Також дозволяє собі провокувати поліцію на те, аби не втручалася в конфлікт, бо інакше виглядатиме, нібито вона допомагає трьом депутатам, яких висвітлено в негативному світлі у публікації. Адже поліція згадана в публікації на рівні з тітушками та трьома "зрадниками-тушками".

Все можливо би і нічого, якби я, як журналіст громадської спілки "Рада бізнесу Тернопілля", не повинна була здійснювати професійну діяльність під час засідання сесії 11 травня (у тому числі й під час конфліктів, якщо такі відбуватимуться). Прочитавши дану публікацію, в якій прямим текстом йдеться про кровопролиття, я не можу їй не вірити. Адже за інформацією невідомого мені джерела (яке склало список усіх редакторів та власників засобів масової інформації Тернополя), сайт "Тернопіль наживо" належить... міському голові Сергію Надалу (не можу відмітити його у дописі, бо не знаю яка сторінка з іменем "Сергій Надал" є діючою і офіційною), а редактором є Тарас Савчук. І якщо редактор та власник розміщують на своєму ресурсі таку, майже пророчу інформацію про жертви серед населення та кровопролиття, то я не можу не вірити даним особам. Оскільки Тарас Савчук є моїм колегою, а міський голова - поважна людина, очільник міста.
Але дана інформація мене дуже стривожила. Як жінку, передусім. Як маму двох дітей, як громадянку, журналіста і просто як людину, котра переживає за здоров'я тих людей, які планували прийти 11 травня до міської ради. Мені достеменно відомо, що окрім виборців тих трьох депутатів, яких негативно висвітлено на вищевказаному сайті, пікетувати прийдуть тернополяни і з інших питань. Зокрема, щодо проблеми з будівництвом на бульварі Петлюри. А також, ймовірно, представники об'єднань бійців АТО.
Невже може постраждати хтось із них, хто зовсім ніяк не дотичний до штучної проблеми, роздмуханої однією політичною силою? Невже можу постраждати навіть я, здійснюючи висвітлення даної події 11 травня?
Я прекрасно розумію, для чого пишуться такі психологічно тонкі, десь щось комусь натякаючі твори (оскільки статтею не можна назвати роздуми автора без доказової бази). Але якщо даний сайт дійсно належить міському голові, і подається на стільки серйозне передбачення, то мені стає справді страшно.
Я дуже Вас прошу захистити мене, та в першу чергу тих людей, кровопролиття яких передбачають Т.Савчук, С.Надал та автор під псевдонімом Т.Вишенський. Я знаю, як серйозно і обережно Ви підходите до планування перебігу будь-яких сценаріїв 11 травня. Тому наполягаю, щоб Ви врахували передбачення невідомої мені особи та з'ясували, звідки у Т.Савчука і С.Надала інформація про можливе кровопролиття. Та чому дозволяють автору прирівнювати співробітників поліції до негативних персонажів тітушок і натякати про підтримку поліцією однієї сторони конфлікту.
З вірою у Вашу і задіяного Вами особового складу професійність, мудрість та досвід!
П.с. Скріни з текстом, який власне у мене й викликає паніку, додаю в пості.

1 коментар:

  1. Олександр Богомол Поліція звісно не буде допомагати жодній політичній силі, однак на будь-які прояви насильства буде жорстка реакція. Максимальна профілактика однозначно буде проведена.

    ВідповістиВидалити