четвер, 4 травня 2017 р.

Оксана Марків: Я проти забудови скверу


Хто б там що не говорив, а я проти, щоб під вікнами мого будинку замість скверу ім. С.Петлюри будували готельно-розважальний комплекс! Мої сусіди також проти цієї будови!

Я живу на бульварі Петлюри більше 30-ти років. Ми садили і ростили дерева під будинком, щоб було чистіше повітря, бо поряд загазована об'їзна дорога. Забудовник безжально зрізав частину дерев! 
Ми терпляче чекали, коли нарешті дійде черга і нарешті міська рада виділить кошти (наші кошти, сплачені у вигляді різних податків) на облаштування скверу: вимостять алейки, поставлять лавочки і встановлять пам'ятник Петлюрі.
Тепер виявляється на місці скверу буде готельно-розважальний комплекс і стоянка! Мало того, що від "генделиків" біля "старого" Сільпо лунає часто допізна гучна музика, заносить димом від шашликів, так тепер таке хочуть поставити прямо під мої вікна! Я проти!!!
Пане мер, виділіть під цю забудову землю в іншому місці!!!
Вчора перед пресою і забудовником люди висловили свою незгоду. Під нашими вікнами на Бульварі Петлюри має бути зелена зона: сквер!!!
Фото Василя Ханаса

Немає коментарів:

Дописати коментар